
Porsche Taycan GTS je ještě silnější
Protože až doteď to byla vyloženě dýchavičná herka, podle všeho. Ale když můžete přihodit rovnou sto koní navrch, proč byste to neudělali, že?
Protože až doteď to byla vyloženě dýchavičná herka, podle všeho. Ale když můžete přihodit rovnou sto koní navrch, proč byste to neudělali, že?
Jak už se mnohokrát v historii potvrdilo, mnohdy stačí úplná maličkost a všechno je jinak. Třeba změna názvu.
Staré slavné jméno, ale úplně nové auto. Jméno zná každý, kdo vyrůstal od sedmdesátých do devadesátých let a dokonce i za železnou oponou. Evropský bráška úspěšného amerického Mustangu se stal ikonou sportovních, ale zároveň každodenně použitelných aut, která si najednou mohla dovolit i střední třída. A vypadat při tom neskutečně cool.
V pražských Letňanech se právě koná e-Salon a Hyundai tam odhalilo svůj nejnovější elektromobil. Na stánku se skvěl v nejdražší a nejzajímavější verzi Cross Premium a zaujal mě skoro nejvíc z celé akce – a to především svou variabilitou.
Jmenuje se Kylaq, je to malý crossover a upřímně řečeno si myslím, že by u nás mohl mít docela úspěch. Jenže smůla, na tohohle prcka si musíme nechat zajít chuť.
Dnes už nenajdete příliš automobilek, které ještě ve své modelové řadě nemají aspoň jeden bateriový elektromobil. Ještě donedávna se k nim řadilo Suzuki, ale dnes už je také všechno jinak.
Každý, kdo se aspoň trochu zajímá o auta, zná jméno Bertone. Světoznámé italské designové studio stojí za mnoha úchvatnými vozy od originálního klínovitého Lamborghini Countach až po původní návrh škody Favorit.
Je to už celých 60 let, co měla premiéru třetí kanonická bondovka Goldfinger se sirem Seanem Connerym v hlavní roli. Proč o tom mluvím? 60. výročí filmů o typicky britském agentovi se totiž rozhodly oslavit dvě typicky britské automobilky.
O ostré verzi se mluví už od samotného představení modelu Kodiaq, ale teprve teď je oficiálně tady. Ještě silnější než dřív, ale zároveň s lepší výbavou a vymazlenějšími pomocníky.
Jeden je uhlazenou ukázkou příštích sériových modelů a také náhledem do budoucnosti alternativních pohonů, druhý je zběsilou pojízdnou laboratoří a naznačuje, že o osud zábavných řidičských aut se nemusíme bát. A oba mají na přídi sešikmené háčko…