HOF 1955 – hranatá pocta nehranatému autu

Je to hranaté, stříbrné, má to na boku a kapotě červená čísla a jmenuje se to HOF 1955. Co to je? Jasně, vidíte to na fotce, je to Géčko od Mercedesu, ale odkazuje se na úplně jiné a naprosto nehranaté auto.

Konkrétně se samozřejmě odkazuje na Mercedes-Benz 300 SLR, se kterým v roce 1955 vyhrál Sir Stirling Moss věhlasný závod Mille Miglia. Ano, takové to úchvatně krásné nízké a oblé stříbrné auto s rudou číslovkou 722 na boku. Jaké auto z dnešní výroby si tedy vybrat jako tu pravou poctu k padesátémů výročí, než právě nejhranatější krabici v nabídce? Německý úpravce HOF to ovšem považuje za naprosto přirozenou volbu a pro jistotu zvolil rovnou Mercedes-AMG G63. Osmiválcová krabice dostala bodykit HOF Evolution, který obsahuje karbonovou kapotu, střešní spoiler, masku, nepřehlédnete ani pořádně rozšířené černé blatníky a prahy, chybějící rezervu na pátých dveřích a dozajista nepřeslechnete nový výfukový systém.

Ten pomáhá dýchat řádně poladěnému motoru, který má nově maximální výkon – ano, není to náhoda, 722 koní. Točivý moment vzrostl na 952 Nm. Uvnitř najdete zakázkové čalounění Vintage Tartan. Úpravce nezmiňuje o kolik se zlepšilo zrychlení na stovku, maximální rychlost je ale 240 km/h. Vzhledem k obrovské čelní ploše vysokého a hranatého auta je to víc než slušný výkon. Vznikne pouhých 10 aut a pravděpodobně o ně bude docela zájem.

Firma HOF ale nabízí i jiné úpravy. Například kreace zvaná HOF Rebel, založený na elektrickém Mercedesu G580, opět s karbonovým bodykitem, 24” koly, brzdami z G63 a moderním kamuflážním polepem v odstínech šedivé nebo červené barvy. Ne, tahle kamufláž nemá za úkol vás schovat, ale úplně naopak.


Enable Notifications OK No thanks